Borettslaget har nå fornyet og utvidet den kollektive avtalen med Telenor om levering av kabel-TV og Internett til samtlige leiligheter. Avtalen vil bli igangsatt i løpet av oktober 2022.

Den nye avtalen gir hver enkelt beboer muligheten til å velge etter sitt behov. Man kan velge internett-hastighet og TV / strømmetjenester selv, og endre dette så ofte man ønsker.

Er du fornøyd med dagens oppsett, trenger du sannsynligvis ikke å foreta deg noe og du vil ikke merke noen endring. Har du bestilt spesielle TV-kanaler utenom standardpakken, f.eks Rikstoto Direkte, kan det være at du må aktivere disse på nytt.

Konseptet fungerer slik:

  • Alle får hver sin felles poengpakke med 240 poeng
  • Disse poengene kan fordeles som man selv ønsker.
  • Det betyr at du kan velge kun bredbånd og få bredbånd 350mbps, eller du kan velge minstehastighet på Internett og benytte dine poeng til flere TV-kanaler.
  • Best av alt er at du kan velge din egen pakke ettersom behovet endrer seg. Du kan endre så ofte du ønsker, det tar bare noen minutter før endring blir aktivert.

Pakken med 240 poeng er inkludert i felleskostnadene. Eventuelle tilleggstjenester, for eksempel høyere hastighet på internett eller ekstra TV-kanaler ut over det som er inkludert, må bestilles direkte hos Telenor og vil bli fakturert separat.

Ta kontakt med Telenor Kundeservice på 915 09000, eller via nettsidene telenor.no (krever innlogging) dersom du ønsker ekstra kanaler eller høyere internett-hastighet ut over det avtalen inkluderer.

OBS: Digital TV-dekoder m/kort og opptaksmulighet, fiberboks og WiFi-router for internett (inkludert kabler) tilhører leiligheten og skal ikke fjernes. Hvis dekoderen eller modemet ikke står i leiligheten ved overtagelse, skal selger snarest kontaktes, da dette er borettslagets eiendom.